Pažnja: upotrebom ovog internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu “uslovi”) i slažete se da ste obavezni da ih poštujete, kao i sve druge primenljive zakone i propise. Ukoliko ne prihvatate ove uslove, nemojte koristiti ovaj internet sajt.
SVETLOST 016 može izmeniti ove Uslove u bilo kom trenutku izmenama u ovom tekstu. Trebalo bi da posetite ovu stranicu s vremena na vreme i proverite ažurne Uslove, jer ste njima zakonski vezani. Pojedine odredbe ovih Uslova mogu biti nadjačane eksplicitnim zakonskim aktima ili saopštenjima istaknutim na drugim stranicama ovog sajta.
1. Narudžba se može izvršiti putem on-line prodavnice na sajtu , telefonom ili e-mailom
2. Ukoliko je izvršena narudžba putem sajta, prodavac može da izvrši telefonsku potvrdu.
3. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.
4. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku.
5. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca telefonski ili elektronskim putem (e-mailom).
6. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbe.
Pre korišćenja proizvoda potrebno je pročitati uputstvo za korišćenje i strogo ga se pridržavati.
SVETLOST 016 garantuje za kvalitet svojih proizvoda.
Davalac garancije (proizvođač ili uvoznik odnosno distributer), u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica. (Detaljno regulisano garantnim listom) Prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:
1) Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja (nov proizvod) – Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će pokvareni proizvod zameniti novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2) Reklamacija u garantnom roku – Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda.
3) Otkazivanje porudžbine
Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dan od prijema robe na reklamaciju. Nakon toga, ovlašćeni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca.
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
– Reklamirani proizvod donesete-pošaljete nazad nama u originalnoj ambalaži upakovan na način i vraćen u stanje u kom ste ga dobili od nas.
-Ukoliko je proizvod polomljen-oštećen potrebno je da isti uslikate i pošaljete nam elektronskim putem na email svetlost016@gmail.com kako bi na osnovu slike utvrdili stepen krivice i odlučili o daljim koracima u rešavanju problema.
– da date opis neispravnosti
– nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio-poslao proizvod.
Napomena: U slučaju reklamacije odnosno slanja proizvoda nazad nama, kupac je dužan da poštarinu i sve troškove dostave reguliše.
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamenu.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (čl 51), Zamena robe je jedan od načina otklanjanja nesaobraznosti robe.
Kupac ima pravo na zamenu proizvoda za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja proizvoda snosi kupac (2x poštarina). Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Zamena se mora izvršiti u roku od 15 dana od dana prijema pošiljke.
Ukoliko ste nakon prijema proizvoda utvrdili da Vam veličina ne odgovara, molimo vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu svetlost016@gmail.com. Neophodno je da napišete broj računa/otpremnice i veličinu-dimenziju koja bi Vam odgovarala.
U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi prodavac.
Prilikom zamene proizvoda, kupac je dužan da proizvod koji vraća upakuje na isti način kako ga je i dobio. U slučaju da kupac ne izvrši adekvatno pakovanje i roba koju vraća bude oštećena u transportu, kupcu će biti obračunato srazmerno obeštećenje.
U slučaju da kupac vrši zamenu stakla (za veću dimenziju), potrebno je da izvrši doplatu razlike u ceni između stakla koje vraća i novog (većeg stakla) + 30% vrednosti zamenskog proizvoda na ime tehničkog otpada (staklo koje vraćate nismo u mogućnosti da prodamo po istoj dimenziji već od njega sečemo manje komade gde se prilikom rezanja javlja tehnički otpad koji se baca).
Zamenu (preuzimanje od kupca zamenskog stakla kao i isporuku novog) organizuje prodavac. Kupac ima jedinu obavezu da zamenski proizvod upakuje adekvatno i da tako upakovani proizvod preda kuriru brze pošte (koga će prodavac poslati na dogovorenu adresu).
Sav materijal na ovom internet sajtu (u daljem tekstu “Sajt”) je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima, Zakona o žigovima ili drugih zakona iz oblasti intelektualne svojine. Osim ukoliko je drugačije naznačeno na drugom mestu na ovom sajtu, sav sadržaj možete pregledati, kopirati, štampati ili preuzimati isključivo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu i u informativne svrhe, pod uslovom da sve naznake o autorskim pravima ili drugim vlasničkim informacijama koji su sadržani u originalnom dokumentu zadržite u svim kopijama. Ne možete menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ne uzimajući u obzir prethodno navedeno, bilo koji softver ili drugi materijal dostupan za preuzimanje ili korišćenje preko ovog sajta koji poseduje sopstvene uslove korišćenja ili licenciranja nalazi se pod zaštitom tih uslova. Ukoliko prekršite bilo koji od ovih Uslova, vaša dozvola za upotrebu sajta će biti povučena i bićete obavezni da odmah uništite sve sadržaje koje ste preuzeli ili odštampali.
Osim ako je eksplicitno drugačije naznačeno ovde ili na nekoj drugoj stranici ovog sajta, ništa ovde sadržano, bilo izričito, prećutno, odricanjem ili na drugi način, vam ne daje pravo da koristite bilo koji deo intelektualne svojine koju ste pronašli na Sajtu.
Mogućnost korišćenja kupona ima svako. Raspodelu i kreiranje akcijskih kupona vrši i zaključuje isključivo komapnija SVETLOST 016. Kupon je jedino moguće iskoristiti na Web stranici vatrostalnostaklo.rs i to pre samog zaključenja porudžbine.
Svetlost 016 zadržava pravo da promeni broj kupona, njihovu vrednost, kao i sam dodatni kupon koji odgovara svakom cilju, u bilo kom trenutku.
Da bi popust bio obračunat, kuponi moraju da se aktiviraju pre poslednjeg koraka u procesu poručivanja, unošenjem u polji predviđeno za to na stranici “Korpa” ili stranici “Kasa” prilikom procesa poručivanja.
Kuponi se ne mogu međusobno sabirati, odnosno jedan kupon važi za samo jednu kupovinu.
Akcije se ne sabiraju i međusobno se isključuju.
Proizvodi koji su sa već sniženom cenom ne podležu kuponima za popust.
Kuponi za popust mogu se iskoristi samo za vatrostalno staklo. Kuponi se ne obračunavaju na druge komercijalne proizvode kao ni na isporuku-poštarinu.
Kuponi se ne mogu zameniti za novac.
Nakon uspešno izvršene porudzbine, zaposleni pažljivo pakuju artikal koji ste poručili i predaju nekoj od kurirskih služba sa kojima poslujemo. Pošiljka će stići na Vašu kućnu adresu najkasnije u roku od 2 radna dana ili u slučaju slanja pošiljki za ruralna mesta u Srbiji rok za isporuku je 10 radnih dana.
Sva eventualna kašnjenja usled vandrednih uslova zavise isključivo od same brze pošte i uslova isporuke u trenutku poručivanja robe.
Kupac koji je poručio robu kod nas a zatim odbio odnosno nije preuzeo pošiljku (iz bilo kog razloga) biće stavljen na “crnu listu” kupaca. Crna lista kupaca podrazumeva da je tim kupcima onemogućeno da ponovo izvrše poručivanje sa načinom plaćanja POUZEĆEM. Kupci sa “crne liste” mogu uspešno realizovati porudžbinu samo u slučaju da izaberu način plaćanja AVANSNA VIRMANSKA UPLATA (Uplatnicom E-Banking – IPS QR). Kupcima sa crne liste biće uvećan ukupan iznos porudžbine za još jednu cenu dostave kako bi nadoknadili trošak koji smo mi platili prilikom povrata prvobitne pošiljke.
Svi podaci na sajtu su informativnog karaktera i podložni su promenama. Nastojimo da cene, fotografije i opisi artikala budu što tačniji i kompletniji, ali ne možemo da garantujemo da su svi podaci apsolutno ispravni. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se da su dostupni u svakom trenutku.
SVETLOST 016 je obveznik fiskalizacije ali nije u sistemu PDV-a odnosno paušalno je oporezovan.
Prilikom procesa poručivanja, kupac je dužan da u polje “Broj lične karte” unese svoj broj LK. kako bi na osnovu toga stekao uslove da mu fiskalni račun bude poslat uz samu robu.
Kupac koji polje “Broj lične karte” ostavi prazno, saglasan je da mu fiskalni račun bude izdat tek nakon 15 dana i dobiće običnu otpremnicu (sa kojom može ostvariti sva prava po zakonu o zaštiti potrošača prema nama kao prodavcu).
P: Zašto broj lične karte?
O: Prema zakonu o zaštiti potrošača, kupovina putem ovog sajta smatra se kupovinom na daljinu. Kupac po zakonu prilikom kupovine na daljinu ima pravo na odustajanje od kupovine u roku od 15 dana odnosno ima pravo da čak i odbije sam prijem paketa. Mi kao prodavac koji bi izdao fiskalni račun bez broja LK kupca, nemamo pravo ni mogućnost da izvršimo storniranje ranije izdatog fiskalnog računa za pošiljku koja se vratila usled odbijanja kupca da istu preuzme. Tako vraćeni paket stvara problem jer imamo vraćenu robu za koju ne možemo stornirati račun. Zbog tog sukoba između 2 zakona, prinuđeni smo da kupcima koji ne prilože svoj broj LK šaljemo samo otprmnicu a da tek nakon što istekne zakonski rok za povrat od 15 dana kreiramo sam fiskalni račun koji kupac može dobiti naknadno na upit.
Prilikom potvrđivanja kupovine kupac se slaže sa svim uslovima kupovine koje je dužan da pročita.
U maksimalnom stepenu dozvoljenom zakonom, SVETLOST 016, njegovi dobavljači ili treća lica pomenuta na ovom sajtu ni u kom slučaju neće biti odgovorni za bilo kakvu štetu (uključujući, ali ne i isključivo, direktnu, indirektnu, slučajnu, posledičnu, posebnu štetu, ili takvu koja nastaje usled gubitka profila, gubitka podataka ili prekida poslovnog procesa) koja nastaje kao posledica upotrebe, odlaganja ili nemogućnosti upotrebe, ili rezultata upotrebe naših usluga-dobara bez obzira da li je zasnovana na garanciji, ugovoru ili drugom pravnom sredstvu ili da li je klijent bio obavešten o mogućnosti takve štete. Ukoliko vaša upotreba materijala, informacija ili usluga sa ovog sajta rezultira potrebom za servisiranjem ili popravkom opreme , Vi ste odgovorni za nastale troškove.